Pra Pendaftaran HPA MLMs

Fill out my form! <<<---- Pra Pendaftaran HPA MLMs

Tahukah anda.... ilmu yang  “MESTI” ada pada setiap orang yang ingin menjalankan perniagaan di internet ialah.. ilmu membuat website. Pastinya ramai  yang FOBIA atau rasa TAKUT nak ambil tahu tentang  “ilmu membina website”,tambahan pula ramai yang rasa mereka lemah IT dan tak ada masa yang banyak untuk mengkaji bidang ini.
 
Anda tak perlu rasa begitu kerana "ilmu membuat website" yang saya maksudkan  bukanlah semestinya anda perlu menguasai ataupun mempunyai kemahiran tahap tertinggi mengenainya, tetapi jikalau anda ada...lagi bagus..  jika tidak, ilmu asas tentang “buat website” sudah mencukupi.
Sekiranya anda mempunyai idea untuk menjalankan perniagaan.Tak kira sama ada anda memiliki produk fizikal,digital atau perkhidmatan,yang mana dengan produk atau perkhidmatan  anda itu, anda rasakan pasti medapat sambutan dari ramai orang,cuma  masalah utama yang anda dihadapi ialah… anda tidak tahu membuat website,dan meletakkan website anda di internet....jadi bagaimana nak hebahkan produk tersebut kepada orang ramai???
Kaedah penyelesaian mudah!… UPAH ORANG!… Serahkan sahaja kepada yang pakar!
Atau  projek anda itu terpaksa di buat secara offline saja atau boleh jadi juga projek ingin meletakkan perniagaan anda di internet terus terbengkalai.....

No comments:

Kaunter Pertanyaan n Tempahan

Name:
No. tel
Email Address:
Pertanyaan (option)
Berminat Ingin Tahu
Kuantiti & Tarikh diperlukan
Alamat Penghantaran

Click here to create your own form.